IN-VISIBLES



























































































































































































































































































































































Camino sola entre soledats DESESPERADA

Quants murs he creat al meu voltant
per amagar-me
per sentir-me segura
per no tenir POR

Quants vels quants burkes han cobert el meu rostre


M'amago del món
de la gent

Tinc por que em coneguin
Tinc por que em jutgin

Coberta de mal i de pors camino sola
Mentre em miren i no em reconeixen

Qui sóc Sóc un color... el de la dona
Sense VIDA

Porto el meu burka tan ben posat
que sembla que el porti de veritat

El veieu? Em veieu?

El duc a sobre sempre
com les meves mans
com els meus peus
com els meus ulls
com el meu COR

Porto a sobre
el CRIT el LLANT la RABIA
també l'orgull
per això M'AMAGO

De vegades
m'escapo
aconsegueixo RESPIRAR
i descobreixo milers de burkes
amagats sota un somriure
com el meu

Cadascú habita dins el seu propi amagatall
No estic tan sola com creia
De vegades m'allibero
i si m'abracen
PLORO

No hay comentarios: